هوش تجاری شیرپوینت

داشبورد Power BI

وجود گزارشات در هر صنعتی ضروری است. مدیر هر سازمانی می خواهد پیشرفت شرکت خود را در هر ماه، شش ماه و یا یک سال مشاهده کند. روش های مختلفی برای تهیه گزارش وجود دارد که اینکار را می توان از طریق نمودارهای ستونی، گرد (Pie ها) و یا به صورت جدول انجام داد. از ابزارهای بسیاری در ساخت آنها می توان استفاده کرد که یکی از آن ها Power BI Desktop است.

Power BI یک برنامه رایگان مایکروسافت است که برای تجزیه و تحلیل عملکرد کسب و کارها و تجارت ها مورد استفاده قرار می گیرد. این سرویس کمک می کند تا داده های خود را متصور کنید، آن را در سازمان خود به اشتراک بگذارید و یا آن را در برنامه یا وب سایت خود قرار دهید. همچنین می توانید گزارشات خود را با استفاده از سرویس Power BI به اشتراک بگذارید. بدون شک بهترین امکانات برای به روز رسانی روزانه داده هایتان را در اختیارتان قرار می دهد و دیگر نیازی به به روز رسانی روزانه داده ها توسط کاربر نیست.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ما در میان چندین شرکت تجزیه و تحلیل داده مشهور شده ایم. باور و دیدگاه ما باعث شد تا در بین تمام مشتریانی که با ما همکاری کرده اند، به اصلی ترین شرکای داده آنها تبدیل شویم.

علاوه بر تخصص ، تفکر خارج از چهارچوب و تفکر نوآورانه ما را به بهترین شرکای داده تبدیل کرده .چشم انداز ما همراه با استعداد ما,  بهترین راه حل ممکن را برای همه مشتریانمان به ارمغان می آورد.

تنها چیزی که باعث محبوبیت ما شد این است که در حال  یادگیری مستمر هستیم. هر زمان که چیز جدیدی در صنعت مطرح می شود، ما همیشه در صدر آن هستیم و اطمینان می دهیم که بهترین و پیشرفته ترین راه حل ممکن را برای نیازهای تجزیه و تحلیل داده های خود دریافت می کنید.

Report-PNG-Free-Download

خرده فروشی

مشاهده تجزیه و تحلیل فروش سوپرمارکت ها  بیشتر به تجزیه و تحلیل عملکرد و  تجزیه و تحلیل بازار  دسته بندی می شود.

تولید

مشاهده خط روند تولید، تجزیه و تحلیل فروش کالاها و خدمات و تجزیه و تحلیل فروش سالانه برای آمار اصلی.

فروش و خرید

مشاهده تجزیه و تحلیل فروش مشتری، کل خرید بر اساس دسته تامین کننده، مقدار خرید بر اساس روش تحویل، مقایسه سالانه و محصول بر اساس کل خرید.

درآمد

آمار درآمد شرکت، فروش شرکت، درصد درآمد ماهانه، فروش بخش سه ماهه و فروش بر اساس بخش ها در دسته ها.

phone_01
phone_02
phone_03
phone_04
phone_05
phone_06
phone_07
phone_08

نفت و گاز

مشاهده حد متوسط ​​اعتبار به ازای دسته‌های مشتری، میزان مالیات و تراکنش‌ها در مقابل سود برای دسته‌های مشتری، خلاصه مالی، آمار سود و هزینه.

تجارت الکترونیک

تجزیه و تحلیل و مقایسه فروش ماهانه، تجزیه و تحلیل فروش در سطح شهر، داده‌های فروش کاربر، حفظ کاربر/تحلیل همگروهی به صورت سه ماهه.

پیمانکاری

مشاهده تعداد حوادث بر اساس مناطق، تعداد تماس ها بر اساس سال/ماه، داده های جمع آوری عوارض، تجزیه و تحلیل روند پیمانکار.

بانکداری

تجزیه و تحلیل ترازنامه، تجزیه و تحلیل سود و زیان، تجزیه و تحلیل نسبت نقدی / جریان نقدی و موارد دیگر

خدمات مشاوره Power BI برای افزایش رشد کسب و کار شما

یکپارچه سازی Power BI

پیاده سازی Power BI

سفارشی سازی Power BI

کارشناسان ما Power BI را طراحی، ساخت و استقرار می دهند تا آن را به ابزاری همه کاره برای نیازهای کسب و کار شما تبدیل کنند. ارائه ارزش از همان روز اول.

ما از نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل برای کار بر روی نقشه راه برای پیاده سازی، راه اندازی و اجرای Power BI در مراحل شفاف استفاده می کنیم. کارشناسان ما با ارائه بهترین خدمات تجزیه و تحلیل کسب و کار با ارزیابی تکنولوژیک شروع می کنند.

ما یک گزارش در مقیاس کامل و سفارشی‌سازی داشبورد ارائه می‌کنیم تا به مشتریان خود کمک کنیم چشم‌اندازی چند بعدی از همه مجموعه داده‌های خود داشته باشند، بدون اینکه مجبور باشند فضای کاری مجازی خود را ترک کنند

philosophy_01-1
philosophy_01-2
philosophy_01-3
philosophy_01-4
philosophy_01-5
philosophy_01-6

گزارش ساز Power BI

چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟
01
کاربران تجاری

تجسم های تعاملی و بسیار جذاب به تصمیم گیری آگاهانه تر در هر کسب و کاری کمک می کند. ما با تشخیص به موقع تغییرات در عملکرد کسب‌وکارتان به شما کمک می‌کنیم عملکرد را نظارت کنید.

 
02
تیم های متقابل

سرویس‌های Power BI یکپارچه ما با گزارش‌های جامع و فراگیر به نظارت بر KPI و سایر پارامترهای حیاتی کمک می‌کند و تیم‌ها را قادر می‌سازد در عرض چند ثانیه به گزارش‌ها دسترسی داشته باشند

03
تجزیه و تحلیل روند داده ها برای دستیابی به اهداف

ما به شما کمک می کنیم تا با گردآوری همه منابع داده برای تجزیه و تحلیل، چه پلتفرم های خارجی، چه حسگرهای اینترنت ، معیارها را تعیین کنید و به اهداف دست یابید.

04
متخصصان تجزیه و تحلیل پیشرفته

مشاوران علم داده ما به شما کمک می‌کنند تا از قدرت BI ادغام شده با اسکریپت‌های R و Python استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ فرصت رشدی را از دست نمی‌دهید


با اطمینان تصمیم بگیرید

به راحتی بر روی همان داده ها با هم کار کنید، در گزارش ها همکاری کنید، و بینش ها را در برنامه های محبوب Microsoft Office مانند Microsoft Teams و Excel به اشتراک بگذارید. به همه افراد سازمان خود قدرت دهید تا به سرعت تصمیمات مبتنی بر داده اتخاذ کنند که اقدامات استراتژیک را هدایت می کند.

 
از بزرگترین استقرارهای BI خود بینش به دست آورید

با اتصال به همه منابع داده خود با مقیاسی برای تجزیه و تحلیل، اشتراک گذاری و ارتقای بینش در سراسر سازمان خود و در عین حال حفظ دقت، ثبات و امنیت داده ها، از سرمایه گذاری های کلان داده خود نهایت استفاده را ببرید.

 
تجربیات شگفت انگیز داده ایجاد کنید

به راحتی به داده‌های خود متصل شوید، مدل‌سازی کنید و آن‌ها را تجسم کنید و گزارش‌های به یاد ماندنی ایجاد کنید که با شاخص‌های کلیدی عملکرد و برند شما شخصی‌سازی شده است. پاسخ‌های سریع و مبتنی بر هوش مصنوعی به سؤالات کسب‌وکارتان را دریافت کنید.

به داده های خود در هر کجا که هستند متصل شوید

به داده ها از صدها منبع داخلی و مبتنی بر ابر پشتیبانی شده مانند Dynamics 365، Salesforce، Azure SQL DB، Excel و SharePoint دسترسی داشته باشید. مطمئن شوید که همیشه با به‌روزرسانی‌های خودکار و تدریجی به‌روز است. Power BI Desktop شما را قادر می سازد تا بینش های عمیق و کاربردی را برای طیف وسیعی از سناریوها ایجاد کنید.

 
داده های خود را به راحتی آماده و مدل سازی کنید

با ابزارهای مدل سازی داده در زمان صرفه جویی کنید و آماده سازی داده ها را آسان تر کنید. با استفاده از تجربه  Power Query که برای میلیون‌ها کاربر اکسل آشناست، ساعاتی را در روز بازیابی کنید. داده‌ها را در Power BI دریافت، تبدیل، ادغام و غنی‌سازی کنید.

ارائه تجزیه و تحلیل پیشرفته با آشنایی با آفیس

عمیق‌تر در داده‌ها کاوش کنید و الگوهایی را بیابید .از ویژگی هایی مانند اندازه گیری سریع، گروه بندی، پیش بینی و خوشه بندی استفاده کنید. با استفاده از زبان فرمول قدرتمند DAX به کاربران پیشرفته کنترل کامل مدل خود را بدهید. اگر با آفیس آشنایی دارید، در Power BI احساس راحتی می کنید.

گزارش های تعاملی سفارشی برای کسب و کار خود ایجاد کنید

با تجسم داده های تعاملی گزارش های خیره کننده ایجاد کنید. داستان داده‌های خود را با استفاده از یک بوم بکشید و رها کنید و صدها تصویر مدرن داده‌ای از مایکروسافت و شرکای خود بگویید - یا خودتان با استفاده از چارچوب تصاویر سفارشی منبع باز Power BI ایجاد کنید. گزارش خود را با ابزارهای BI قالب بندی و طرح بندی کنید.

نویسنده برای همه، در هر کجا

تجزیه و تحلیل بصری را برای افرادی که به آن نیاز دارند دریافت کنید. گزارش‌های بهینه شده برای موبایل ایجاد کنید تا بینندگان در حال حرکت از آن استفاده کنند. از Power BI Desktop در فضای ابری یا درون محل منتشر کنید. گزارش‌های ایجاد شده در Power BI Desktop را در برنامه‌ها یا وب‌سایت‌های موجود جاسازی کنید.

نمونه داشبورد Power BI

نمونه پروژه Power BI

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است